W jaki sposób zorganizować pracę biura aby pracować zdalnie. Z jakich narzędzi korzystać i jak odnaleźć się w gąszczu nowych przepisów. Ponadto jak znaleźć czas i narzędzia na poszukiwanie nowych klientów i dodatkowo zabezpieczyć wrażliwe dane biura. O tym wszystkim dowiesz się podczas z seminarium dla biur rachunkowych.  

Określ swoje potrzeby a my pomożemy Ci w doborze rozwiązania!

Obecna sytuacja w jakiej znalazły się firmy spowodowała, że zmienił się nie tylko sposób prowadzenia biznesu, ale również narzędzia, za pomocą których go prowadzimy. Dotyczy to zarówno firm jak i również biur rachunkowych. Biura muszą odnaleźć się w nowej rzeczywistości, w której obsługa i komunikacja z klientem odbywa się online. Właśnie z myślą o takiej organizacji pracy Comarch przygotował seminarium. Zarejestrowane osoby w terminie od 3 do 17 czerwca będą miały dostęp do 30 minutowych wideo prezentacji omawiających między innymi sposób organizacji pracy online w biurze czy nowoczesne narzędzia mierzące efektywność pracy.

Nowoczesne biuro rachunkowe – zobacz zapis webinaru