Comarch ERP Optima 2019.5.1. – nowości!

Comarch ERP Optima 2019.5.1. – nowości!

Ponad 90 nowości, zmian i ulepszeń pojawiło się w nowej wersji Comarch ERP Optima  2019.5.1. Wersja jest już dostępna dla naszych klientów. Comarch ERP Optima  w nowej wersji jest dostosowana do aktualnych przepisów w szczególności w zakresie obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych. Naszych Klientów na pewno ucieszy możliwość wymiany danych z mBank oraz Milenum Bank.

Wzbogacamy nasze systemy nie tylko o aktualności wynikające z przepisów, ale również stawiamy na dynamiczny rozwój programu . Użytkownicy Comarch ERP OPTIMA  mogą już korzystać z rozwiązania Comarch OCR. Usługa umożliwia skanowanie dokumentów bezpośrednio do programu. Podczas testów nasi Klienci zeskanowali już ponad 385 tysięcy dokumentów. Poniżej prezentujemy listę zmian, które na pewno spotkają się z Państwa zainteresowaniem.

Comarch ERP Optima 2019.5.1 – co nowego?

Z przyjemnością prezentujemy listę zmian, które na pewno spotkają się z Państwa zainteresowaniem. W zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych nasi Klienci mają możliwość ewidencji deklaracji oraz składek  pracowniczych związanych z PPK. W programie pojawiła się również możliwość wysyłania deklaracji  JPK poprzez podpis niekwalifikowany. Wprowadziliśmy  naliczanie deklaracji ZUS RIA. W programie Comarch ERP OPTIMA  jest też możliwość  drukowania wydruków w wersji  EKO dla dokumentów RO (rezerwacja odbiorcy) oraz podatników, którzy rozliczają się za pomocą metody kasowej.

W związku ze  zmianą w Ustawie o Systemie Monitorowania i Kontrolowania Jakości paliw wprowadziliśmy wydruk Świadectwa jakości paliw stałych. Dodaliśmy możliwość importu dokumentów korygujących oraz FZ (faktur zakupu) w formacie PEF  czyli Platformy Elektronicznego Fakturowania. W nowej wersji programu Comarch ERP Optima jest również wydruk , który informuje w jaki sposób są przechowywane dokumenty dotyczące pracowników.

Comarch ERP Optima 2019.5.1 – stawiamy na rozwój!

Uważnie śledzimy również aktualne trendy. Wiemy, że nasi Klienci oczekują nie tylko, aby program był dostosowany do zmian w przepisach.  Dlatego w nowej odsłonie Comarch ERP OPTIMA wprowadziliśmy możliwość dodawania nieograniczonej ilości atrybutów na dokumencie. Umożliwiliśmy powiązanie kont księgowych z zestawieniami księgowymi. Pojawiły się również nowe typy operacji seryjnych dla dodatków oraz nowe możliwości filtrowania po nagłówkach  kolumn. Na szczególną uwagę zasługuje również funkcjonalność umożliwiająca podgląd zysku z transakcji dla list dokumentów.  W nowej wersji Comarch ERP OPTIMA nasi klienci mają możliwość zapisywania historii weryfikacji statusu w bazie VIES na kartotece kontrahenta.

Zachęcamy do szczegółowego śledzenia aktualnych zmian.