Comarch DMS – usprawniaj, organizuj, automatyzuj

Comarch DMS – usprawniaj, organizuj, automatyzuj

Automatyzacja procesów i organizacja to słowa klucz w wielu firmach. Tak naprawdę wciąż brzmią jak przysłowiowe „YETI” wszyscy słyszeli, nikt nie widział. Codzienność w wielu firmach wciąż wygląda tak samo. Kilkadziesiąt a czasami nawet więcej zagubionych dokumentów lub nie dostarczonych na czas do księgowości. Telefony, szukanie i związane z tym koszty pracy są trudno policzalne. Dlaczego zatem w wielu firmach wciąż pokutuje myślenie, że jedyną możliwością obiegu dokumentów jest ręczne dostarczenie przez osobę z sekretariatu do odpowiedniego działu. Jak jednak dostarczyć dokument, którego po prostu nie ma. Odpowiedź – takiego dokumentu dostarczyć się nie da bo fizycznie zniknął i nikt o nim już nie pamięta. A wystarczyłyby dwa rozwiązania Comarch Obieg dokumentów i Comarch OCR.

Pierwsze słowo klucz – OCR

Uniknięcie sytuacji opisanej wyżej jest niezwykle proste. Wystarczy bowiem rozszerzyć program Comarch ERP Optima o rozwiązanie Comarch OCR. To tak naprawdę aplikacja, która  przesyła zeskanowany dokument bezpośrednio do programu Comarch ERP Optima. Comarch OCR rozpoznaje datę dokumentu. Dodatkowo kontrahenta oraz płatność w tym netto, brutto oraz aktualna stawkę VAT. Co więcej zeskanowany dokument widać w oryginalnej wersji w programie. Po naciśnięciu odpowiedniej ikony w każdym momencie użytkownik może go podejrzeć. wykorzystując rozwiązanie Comarch OCR w codziennej pracy firmy unikają sytuacji, gdy dany dokument ginie. Wśród firm, które już korzystają z tego rozwiązania na pierwszym miejscu pojawia się opinia o zaoszczędzonym czasie pracy oraz korzyści finansowe. Bo wreszcie faktury kosztowe trafiły na czas do księgowości.

Przetestuj Demo Comarch ERP OPTIMA oraz Comarch OCR – zobacz jak prosto przenieść fakturę do programu!

Drugie słowo klucz – Comarch DMS

Co tak naprawdę może sprawić, że dokumenty nie zginą i we właściwym czasie trafią do odpowiedniej osoby. Pierwsze to Comarch OCR. Kiedy jednak mamy już zeskanowany dokument w programie Comarch ERP Optima, to co dalej. Teraz warto aby trafił do odpowiedniego działu. Najlepiej z odpowiednim opisem, a w przypadku błędu, żebyśmy mogli go cofnąć.  Nic prostszego wystarczy rozwiązanie Comarch DMS (Elektroniczny Obieg Dokumentów) . 

Czym jest Comarch DMS?

To tak naprawdę dodatkowy moduł programu Comarch ERP Optima, który umożliwia w prosty sposób budowanie ścieżek obiegu. Moduł jest niezwykle intuicyjny, a w budowaniu obiegu dokumentów ogranicza użytkownika tylko jego własna kreatywność. 

Comarch DMS – obieg dokumentów może być dokładnym odzwierciedleniem ręcznego dostarczania przeróżnych umów, faktur czy innego rodzaju firmowej dokumentacji. Zasadnicza różnica to ta, że Comarch DMS jest niezawodny, może pracować 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Nie choruje, nie zapomina i nie bierze urlopów ani zwolnień. Każdego dnia zwalnia pracowników firmy z myślenia o tym czy dany dokument dotrze do odpowiedniego działu na czas. Ponieważ jeśli tylko odpowiednio zdefiniujemy ścieżki obiegu dokumentów w firmie w odpowiednim czasie dokument trafi do właściwej osoby. Jeśli dokument nie zostanie opisany na czas również taka informacja pojawi się w Comarch DMS i zobaczą ją uprawnione osoby w programie Comarch ERP OPTIMA.

Zachęcamy do obejrzenia zapisu webinaru podczas którego wyjaśniamy co kryje się za słowami
Jak usprawnić obieg dokumentów w firmie?